Followers

Search This Blog

Loading...

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Sunday, March 6, 2011

Gambar kekasih hati Fiq Mentor

Fiq ni dah jadi terkenal sejak masuk Mentor beberapa tahun yang lalu. Banyak show-show sana sini dia amik. Suaranya yang rock tu membuatkan orang terhibur dan bersemangat. Namun dalam diam-diam, Fiq kini sudah mempunyai buah hati. Kekasih Fiq ni memang cun dan cantik orangnya. Biasalah artis, semua perempuan mo kan. Hehe. Nama kekasih Fiq ni adalah Fiona. Fiona ni merupakan seorang model sepenuh masa atau separuh masa yang tu tak tahu lah pula. Selalunya model kat majalah tempatan.



Sebelum dikatakan bercinta dengan Fiq, Fiona pernah melayari bahtera cinta bersama dengan bekas finalis Pencarian Majalah Maskulin iaitu Ariey Mustapha. Mungkin jodoh sudah takde, maka Fiq lah pengantinya. Apa-apa pun hati mo ikhlas ma, kalau ikhlas Insyallah sampai ke jinjang pelamin. :) -Gambar Murai

No comments:

Post a Comment