Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Tuesday, March 8, 2011

Ibu Rakam Video Bogel Anak Perempuan Untuk Cari Calon Suami


Seorang ibu di Beijing telah mencetuskan kemarahan antarabangsa setelah ia meletakkan rakaman video bogel anak perempuannya yang berusia 26 tahun di dalam Internet demi untuk mencari calon suami kepada anaknya.

Seperti dilaporkan Times of India, sekitar 1.5 juta orang telah melihat video di dalam lima laman web mencari jodoh popular. Dalam rakaman video yang pertama kali muncul di laman web Ku6, anak perempuannya yang baru selesai mandi telah ditanya oleh ibunya, "Oh, lihat sudah berapa usia kamu dan masih lagi perlukan ibu untuk mencuci belakang mu? Biar ibu carikan calon suami untuk kamu... bagaimana ia dan kelayakan apa yang engkau mahukan - cakaplah "!

Kemudian anak perempuannya memperkenalkan diri sebagai Gan Lulu dan berkata, "aku belum mempunyai teman lelaki dan ia bukan kerana saya hodoh. Sayangnya tidak ada yang mahukan saya ... jadi sekarang, saya sedang mencari calon pasangan untuk berkahwinan. Tidak peduli sama ada kamu fikir saya istimewa atau tidak, saya orang yang agak berbeza saya, jenis yang bersendiri dan bukan jenis yang menyakitkan hati, jadi saya tidak percaya bahawa tidak ada orang yang mahukan aku .. "

Bagaimanapun banyak laman web berita dan blog membuat andaian bahawa anak perempuan di dalam rakaman adalah seorang pelakon Cina dan rakaman tersebut asli.

Lihat versi video yang sudah ditapis di sini.

No comments:

Post a Comment