Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Tuesday, March 22, 2011

Miera Liyana Mohon Maaf Kerana Memakai Baju Seksi

gambar seksi miera liyana

Susulan kesilapan sendiri memakai baju yang seksi seperti gambar di atas, Miera Liyana telah memohon maaf kepada semua pihak yang tersinggung dengan cara pemakaiannya. Berikut ialah permohonan maaf Miera Liyana.

Saya memohon maaf kepada yang tidak menyenangi apabila melihat saya berpakaian seperti ini. Saya tidak sempat mencuba terlebih dahulu pakaian ini kerana baru mendapatnya daripada pereka fesyen pada pagi tadi. Saya sendiri yang memilih pakaian ini kerana nampak sangat cantik dan lain dari lain. Tak sangka pula apabila pakai, jadi seperti ini. Kalau saya pakai tiub, nampak tak cantik pula sebab pakaian ini terdedah di belakang. Saya bersedia menerima teguran orang ramai dengan terbuka tentang pakaian saya ini dan berjanji tidak akan melakukan kesilapan yang sama

Kepada Miera Liyana, tahniah kerana mengakui kesilapan anda. Semoga berhati-hati di masa hadapan. Sekian terima kasih. Sumber berita Mstar.

No comments:

Post a Comment