Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Sunday, July 11, 2010

Yayasan Keusahawanan Sosial Malaysia - Jawatan Kosong



Yayasan Keusahawanan Sosial Malaysia (YKS) ialah sebuah yayasan yang menjalankan program-program berkonsepkan keusahawanan sosial. Ditubuhkan dalam tahun 2005 dan kini sedang mengendalikan 6 program yang berkaitan dengan keusahawanan sosial.

Bagi mengembangkan lagi projek-projek yang sedang dilaksanakan kami memerlukan individu yang dedikasi serta kreatif untuk jawatan-jawatan dibawah ini :

PENGURUS BESAR - Kuala Lumpur (1 kekosongan) Hendaklah berusia tidak kurang dari 40 tahun serta memiliki ijazah dalam berkaitan dengan pengalaman tidak kurang dari 5 tahun.

PENGURUS CAWANGAN - Alor Setar, Ipoh, Kota Bahru, Kuantan, Melaka Mempunyai sekurang-kurangnya diploma dalam bidang pengurusan.

PENGURUS PROGRAM - 7 kekosongan Mempunyai diploma dalam bidang perniagaan dan mempunyai pengalaman dalam bidang pemasaran.

PEREKA GRAFIK / WEBMASTER - 2 kekosongan Mempunyai kelulusan dalam bidang reka grafik dan mempunyai pengalaman dalam menguruskan laman web. KERANI - 5 kekosongan Mempunyai sekurang-kurang SPM


Kepada yang layak dan berminat sila emailkan permohonan anda ke perjawatan@yks.org.my sebelum 20 Julai 2010 untuk dipertimbangkan. Sekian terima kasih

YAYASAN KEUSAHAWANAN SOSIAL MALAYSIA (YKS) 16-3, Mesra Business Park, Taman Mesra 43000 Kajang , Selangor Darul Ehsan Website : www.yks.org. my

No comments:

Post a Comment