Followers

Search This Blog

Loading...

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Monday, December 26, 2011

Konsert Fenomena Search 30 Tahun di Kompleks Stadium Tawau konsert Terbaik yang pernah diadakan di Tawau

Majoriti penonton yang membanjiri kompleks Stadium Tawau untuk menyaksikan konsert tersebut melahirkan rasa puas hati dan tidak sia-sia membeli tiket semata-mata ingin melihat persembahan secara live artis kegemaran mereka.


Konsert ini juga pasti memberikan memori terindah buat kumpulan search kerana ini merupakan kali pertama konsert yang pernah diadakan di Tawau, penonton begitu ramai yang hadir, selain dari itu konsert ini adalah konsert yang terbaik dari segi pengurusan sistem kawalan keselamatan, promosi dan perjalanan konsert dari mula hingga ke akhir. Dianggarkan penonton yang hadir di konsert ini mencecah sehingga 15 hingga 18 ribu orang, ini merupakan pencapaian terbaik kerana beberapa kali konsert pernah berlangsung ditempat yang sama penonton dicatatkan paling ramai cuma 7 hingga 10 ribu orang sahaja.

Mungkin Anda tidak percaya jika ada konsert yang melarang para penonton merokok, tetapi itulah yang dilakukan di konsert ini, bukan sahaja rokok tidak dibenarkan beberapa alatan lain juga dilarang seperti minuman air mineral dalam botol, minuman dalam tin, kamera dan beberapa alatan lain.

Pintu masuk yang dikawal rapi oleh pihak berkuasa Polis dan Rela untuk memastikan tidak seorangpun penonton yang melanggar peraturan yang telah ditetapkan

Dibawah ini beberapa gambar yang sempat kami rakamkan untuk tatapan pembaca ohsensasi dengan pelbagai telatah ketika konsert fenomena search 30 tahun berlangsung.


Stacy turut membuat persembahan dalam konsert fenomena search 30 tahun dengan 4 buah lagu yang turut menggamatkan suasan kompleks sukan tawau.


Amy Search di hadapan ribuan penonton yang membanjiri tempat berlangsungnya konsert fenomena search 30 tahun





Diakhir persembahan konsert tersebut search telah menghadiahkan beberapa biji bola, poster, pick guitar, drumstick kepada para penonton yang telah ditandatangan oleh mereka.

Kesimpulan yang kami dapat berikan, konsert ini telah memenuhi syarat untuk dikategorikan konsert terbaik yang pernah ada di bumi Tawau dan ucapan Tahniah kepada Universal Credental Sdn. Bhd selaku pengajur konsert tersebut serta Rockstar entertainment selaku kordinator didaerah Tawau.

ohsensasi.com

No comments:

Post a Comment