Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Wednesday, January 25, 2012

Cut Tari Meninggal Dunia?

Sebuah mesej berantai dari Blackberry Messenger (BBM) membawa khabar mengejutkan mengenai Artis Cut Tari apabila dikhabarkan telah meninggal dunia siang tadi.

Dalam pesan tersebut disebutkan Cut Tari meninggal dunia di hospital Medistra, Jakarta, Rabu (7/9/2011), pukul 3.27 petang waktu Malaysia. Kini ramai tertanya-tanya mengenai kesahihan isi BBM tersebut dan terus menjadi pertanyaan ramai orang.

“Inalillahi, berita duka dari artis indonesia yang terlibat dalam rakaman video lucah cut tari menghembuskan nafas terakhir di RS (hospital) Medistra Tebet Jakarta Selatan siang tadi pukul 14:27 (waktu Indonesia), Cut Tari dibawa satu jam sebelumnya dengan keadaan tidak sadarkan diri, sementara doktor yang menangani belum berani bicara apa penyebabnya sebelum pihak keluarga meminta jenazah agar diotopsi,” menurut pesanan tersebut.

Namun, semasa hendak mengesahkan berita tersebut, kakak Cut Tari, Cindy, membantah keras khabar tersebut. Menurut Cindy, adiknya dalam keadaan sihat sahaja. Malah kini dia tengah sibuk dengan proses shooting.

“Tiada apa-apa. Dia sihat sahaja. Saya penat apabila ditanya bertubi-tubi. Orangnya kini tengah sibuk shooting. Khabar itu tidak benar,” tegas Cindy semasa dihubungi okezone.

sumber: itsmesaiful.blogspot.com

No comments:

Post a Comment