Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Saturday, January 21, 2012

Fasha Sandha Seksi Lagi





Sebelum ini, tersebar beberapa keping gambar milik Fasha Sandha yang menunjukkan aktress sensasi ini bergaya seksi di tepian pantai bersama rakan rakan lain.
Gambar Fasha Sandha yang beraksi hanya memakai bikini itu mencetus persoalan tentang azam beliau yang tidak mahu seksi di tahun 2011.
Mungkin azam Fasha Sandha itu hanya sah laku untuk kerja seni’nya tapi untuk kehidupan peribadi beliau, Fasha Sandha masih seorang Fasha Sandha.
Berikut adalah kenyataan maaf Fasha Sandha yang beliau tulis melalui Facebook & Twitter setelah isu itu timbul;
"Salam untuk peminat yang saya kasihi. Ya, memang benar ini gambar saya yg memakai bikini dan kain pario berwarna hijau.

Dengan rasa rendah diri, saya ingin memohon maaf kerana berpakaian begini bersama 3 sahabat wanita di tepi pantai Tanjung Benua Bali pada 30 Dec lalu.
Gambar ini telah tersebar luar dalam blog blog internet dan menjadi isu selepas sahabat saya Syazwani meletakkan di laman Facebook miliknya. Saya amat kesal dengan perbuatan saya.
Saya tidak sempurna dan tidak lepas dari melakukan kesilapan. Please accept my apology. Thank You."

No comments:

Post a Comment