Followers

Search This Blog

Loading...

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Friday, January 27, 2012

Jaclyn Victor Kini Bernaung Di Bawah KRU Studios

Siapa yang tak kenal dengan Jacyln Victor? Setiap kali Den mendengar lontaran padu suara Jac, meremang jugak bulu roma ini dibuatnya. Bagi Den, suara Jac antara yang terbaik di dalam industri nyanyian Malaysia.

jacyln victor

Dan ada berita baik untuk peminat Jacyln Victor. Kini Jac bernaung sepenuhnya di bawah KRU Studios.Ini satu langkah yang baik memandangkan kredibiliti dan kehebatan KRU dalam mengembangkan bakat penyanyi yang sedia ada. Tambah menarik, Edry KRU telah pun mencipta sebuah lagu khas untuk Jac yang diberi tajuk “Sebelah Jiwaku” selepas teruja dengan kemampuan Jac menyanyikan lagu Sedetik Lebih ciptaannya. Kata Edry:-

Ketika kami bekerjasama untuk lagu Sedetik Lebih, saya dapat merasaka yang Jac mampu membawa lagu-lagu ciptaan saya dengan gayanya yang tersendiri. Lalu saya gubah Sebelah Jiwaku khas untuk Jac. Lagu ini menceritakan tentang kekuatan yang terdapat pada seorang wanita untuk meneruskan kehidupan setelah gagal di dalam pencintaan.

Den rasa tindakan Jac untuk bernaung di bawah KRU Studios adalah satu langkah yang tersangat bijak. Semoga dengan langkah ini karier Jac akan berkembang lebih pesat. Lagi beberapa keping gambar Jaclyn Victor dengan membaca entri ini sepenuhnya.

jacyln victor
jacyln victor
jacyln victor
jacyln victor
jacyln victor
jacyln victor
jacyln victor
jacyln victor
jacyln victor
jacyln victor

No comments:

Post a Comment