Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Sunday, January 22, 2012

Gadis Dipukul Dan Dipaksa Melakukan Hubungan Seks

SEORANG gadis berusia 19 tahun telah melalui pengalaman buruk akibat dijerat seorang wanita kononnya untuk menawarkan peluang pekerjaan di Melaka. Remaja itu yang berasal dari Sungai Semun, Perak dikurung, dipukul dan dipaksa untuk mengadakan hubungan seks dengan beberapa lelaki yang dibawa oleh orang yang mengurungnya.

Remaja itu bernasib baik kerana telah diselamatkan dalam serbuan polis di sebuah hotel bajet di Taman Melaka Raya di sini.

Remaja itu yang namanya tidak disiarkan memberitahu polis yang dia telah disebat dengan kabel televisyen beberapa kali dan gambar bogelnya diambil setiap kali dia mandi di rumah seorang wanita berusia 20 tahun.

Salah seorang lelaki yang menangkapnya mengancam untuk memuat naik gambar-gambar bogelnya diYouTube jika dia tidak mahu menurut kemahuan lelaki itu untuk memancing pelanggan.

Menurut laporan polis itu, mangsa mendakwa bahawa dia dipaksa memberi khidmat seks kepada ramai pelanggan walaupun mengadu keletihan.

Pasukan polis telah menyerbu hotel itu dan menahan tiga wanita sebelum menyelamatkan mangsa.


Dalam operasi susulan, polis menangkap seorang lelaki berusia 21 tahun di Klebang dekat sini dan merampas beberapa barang-barang kepunyaan mangsa dan wang bernilai RM450 dalam bentuk wang tunai.

Siasatan mendedahkan bahawa mangsa telah dipujuk untuk datang ke Melaka oleh seorang wanita, yang dikenali sebagai Nabsiah, dengan janji bahawa dia akan ditawarkan bekerja di restoran makanan segera di sini.

Walau bagaimanapun, ketika dia sampai, dia telah dibawa dan dikurung di sebuah rumah oleh Nabsiah dan kawan-kawannya dan diberitahu bahawa dia perlu “melayan” beberapa senarai pelanggan.

Datuk K. Basil, yang mengetuai pasukan petugas kerajaan negeri menyatakan bahawa Ketua Polis Negeri Melaka, Senior Asst Comm Datuk Chuah Ghee Lye telah mengarahkan serbuan itu.

SAP Datuk Chuah menyatakan kebimbangannya dengan laporan terdahulu mengenai seorang wanita dari Melaka yang telah didakwa menjebak remaja perempuan yang melarikan diri dari rumah dan memelihara mereka di sini sebelum memaksa mereka melacur.

Datuk Basil berkata:” pasukan petugas itu, yang ditubuhkan oleh Ketua Menteri Datuk Seri Mohd Ali Rustam, akan bekerjasama rapat dengan polis dan pihak berkuasa tempatan untuk menghapuskan pelacuran di negeri ini.

Mereka yang ditahan akan didakwa di bawah Akta Pemerdagangan Anti-Manusia 2007.

SUMBER : THE STAR

No comments:

Post a Comment