Followers

Search This Blog

Loading...

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Tuesday, January 31, 2012

Pembantu Peribadi Bekas Banduan, Punca Shahrizal & Miera Leyana Renggang!

Pasangan paling bahagia dunia hiburan kini sedang mengalami keretakan. Hampir seminggu isu mereka berlegar-legar, namun sengaja kami buat tak tahu kerana cuti Hari Raya Cina.

Hari ini, mStar Online telah membuat kejutan apabila kenyataan Shahrizal atau popular dengan panggilan Shahz Jaszle disiarkan. Dia yang baru saja kembali dari Australia amat terkejut dengan gosip yang melanda dirinya dan juga Miera Leyana.

Sebelum ini kecoh di dunia Twitter apabila Shahrizal cuba memujuk kekasihnya, Miera Liyana namun tidak diendahkan dan sehingga kini hubungan mereka semakin retak. Antara punca utama hubungan mereka mula retak disebabkan fitnah yang disebarkan bekas pembantu peribadi Shahrizal.

Difahamkan bekas pembantu peribadi Shahrizal adalah bekas banduan dan setelah dipecat kerana sikapnya yang malas, bekas pembantu itu mengaku dia yang telah menyebarkan fitnah mengenai Shahrizal kepada Miera Leyana.

“Hubungan saya dan Miera sebelum ini dalam keadaan baik malah kami merancang untuk berkahwin tetapi masalah timbul apabila saya memecat bekas pembantu peribadi kerana tidak tahan dengan sikapnya yang malas bekerja.”

“Kerana tidak berpuas hati dengan tindakan saya itu, dia telah menfitnah saya dengan pelbagai dakwaan sehingga menyebabkan Miera termakan dengan kata-katanya.” – dipetik dari mStar Online.

Dalam pada itu, Miera Leyana sendiri sudah tawar hati dengan pujuk rayu Shahrizal yang dikatakan tidak bersungguh-sungguh. Namun bagi kami, Miera Leyana masih terlalu muda untuk bercinta dan mudah termakan hasutan dan khabar angin. Sepatutnya dia lebih memahami Shahrizal dan tidak sewenang-wenangnya menuduh.

Biasalah, cinta remaja, tak ubah seperti monyet.

No comments:

Post a Comment