Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Saturday, January 21, 2012

Neelofa Kini Punyai Laman Web Rasmi Sendiri | Neelofa.my


As-Salam.
Ntah macam mana, HH temui laman web ini, ianya merupakan laman web rasmi Neelofa, pelakon cun melecun yang semakin meletup-letup. Nampaknya lembaran 2011 ditutup dengan pelbagai kisah menarik mengenai gadis ini, dan 2012 pula membuka tirai dengan penampilan pertama Neelofa dalam sebuah rancangan berkonsepkan majalah di TV3 iaitu Nona.


Mungkin, laman web rasmi ini sebagai satu tanda aras bahawa nama Neelofa bukan sekadar nama seorang selebriti yang ada bakat berlakon, tetapi juga bijak dalam mengatur perjalanan karier sebagai seorang usahawan, sebagai seorang model, sebagai seorang pereka ... sebagai penyanyi dan juga sebagai pengacara.

Menerusi laman web rasmi Neelofa ini, anda akan mengetahui mengenai sejarah karier Neelofa sejak menjadi Dewi Remaja, anda akan temui galeri yang memuatkan gambar-gambar cun Neelofa, video-video yang hot Neelofa dalam sessi fotografi, temubual dan sebagainya termasuklah perkembangan terbaru mengenai kariernya.


Tahniah, HH ucapkan pada Neelofa. Moga bertambah berjaya, dan ingat semakin cepat kita naik, semakin mudah kita jatuh. :)

Nak jenguk dan lihat apa yang ada dalam laman web Neelofa serba baru ini? KLIK SINI.

No comments:

Post a Comment