Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Wednesday, November 17, 2010

Ammar Alfian Tolak Kepala Puteri Sarah

Aktor Ammar Alfian Aziz, 23, yang pernah dilanda kontroversi kerana mencerca wartawan pada awal tahun lalu mengaku terpaksa bersikap profesional dengan menunjal kepala kekasihnya, Puteri Sarah, 25.

Ini kerana, pertengkaran tersebut dilakukan demi menjayakan watak masing-masing dalam drama Atilia terbitan Astro Prima.

Bagaimanapun, apabila berada di luar penggambaran, Ammar dan Sarah bersikap seperti pasangan kekasih seperti biasa.

“Dalam drama tersebut, Fasha Sandha melakonkan watak seorang tomboi bernama Atilia yang ditakdirkan jatuh cinta seorang lelaki lakonan Zamarul Hisham.

“Sementara saya pula bertemu cinta dengan wanita yang dilakonkan oleh Almy Nadia. Jadi, saya terpaksa menolak cinta Puteri Sarah yang menyintai saya dalam diam.

“Saya bukan sahaja menolak cintanya, malah kami juga bergaduh mulut. Walaupun agak keterlaluan kerana di luar dia merupakan kekasih saya, tetapi saya terpaksa lakukan juga atas dasar profesional. Jadi saya kami hanya mengikut kehendak pengarah,” ujar Ammar.

Bukan sahaja dalam drama Atilia, dia dan Sarah turut bergandingan dalam Sirah Cinta terbitan RTM1.

Walaupun dipertemukan dalam satu drama, mereka turut tidak disatukan sebagai pasangan kekasih.

“Dalam cerita Sirah Cinta, Sarah bercinta dengan Ezany. Walaupun dia melakonkan adegan itu, saya tidak rasa apa-apa jauh sekali hendak bersikap cemburu. Saya faham ia hanya sebuah lakonan,” jelasnya.

Mencungkil lebih lanjut tentang hubungan cinta mereka, Ammar berkata dia belum bersedia atau merancang untuk berkahwin.

Ini kerana, dia menganggap usia mereka masih muda.

Biarpun begitu, pasangan ini sentiasa tidak putus untuk berhubung antara satu sama lain.

Kini, Ammar sedang menjalani penggambaran drama Kempink di Perlis untuk TV3. Selain itu, dia baru selesai penggambaran drama Terlepas Pandang untuk RTM1 dan Gamitan Bayu Kasih di RTM2

VN:F [1.9.3_1094]

No comments:

Post a Comment