Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Wednesday, November 17, 2010

Cut Tari Stabil, Bimbang Diheret Ke Penjara

Artis yang dikaitkan mempunyai hubungan terlarang dengan Ariel, Peterpan iaitu Cut Tari berada dalam keadaan stabil selepas ditahan di sebuah hospital di Jakarta sejak 17 Oktober lalu.

Cut Tari dilaporkan mengalami gangguan di perut sehingga terpaksa dikejarkan ke hospital oleh suamnya untuk mendapatkan rawatan segera.

“Keadaannya semakin pulih. Kalau tak ada masalah dia boleh pulang hari ini (Khamis) atau esok. Bagaimanapun ia bergantung kepada nasihat doktor,” kata jurucakap aktres itu, Ina seperti dipetik portal Inilah.Com, Khamis.

Katanya, selepas mendapatkan suntikan sejak dimasukkan ke hospital, Cut Tari hanya diberikan pil dan juga ubat minum oleh doktor.

“Pada awalnya dia hanya banyak tidur tetapi sekarang dia sudah boleh berjalan dan berbual,” katanya.

Sementara itu portal berkenaan melaporkan Cut Tari turut bimbang mengenai hukuman yang bakal dijatuhkan terhadap Ariel selepas penyanyi itu dipindahkan dari penjara di Jakarta ke Bandung, Rabu lalu.

Cut Tari dikatakan berdebar kerana takut turut diheret ke penjara sama seperti penyanyi lelaki itu selepas dia tidak mengaku terlibat sebagai individu yang melakukan adegan seks dengan Ariel. -MSTAR-

No comments:

Post a Comment