Followers

Search This Blog

Loading...

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Sunday, November 14, 2010

Pak Nil Bikin Konsert Disember ini


Khabar terbaru yang sampai di telinga, Pengacara No.1 negara siapa lagi kalau bukan Pak Nil (Aznil Hj. Nawawi) akan mengadakan sebuah konsert. Secara besar-besar lagi tu...Wah..mesti gempak punya... Pak Nil lah dikatakan.

Dengar cerita konsert tersebut akan diadakan di Sunway Lagoon pada 11 Disember 2010 pada jam 2 petang. Dah dekat sangat tu. Tinggal lagi dua bulan je ni. Lepas tu Tupai dengar cerita lagi, pengarah muzik untuk konsert itu nanti adalah seorang yang mempunyai nama besar dalam bidang muzik iaitu Hillary Ang gitaris kumpulan Search.

Tak sabar rasanya nak tengok Pak Nil bergabung dengan Hillary Ang nanti. Apa agaknya kejutan lain yang akan muncul pada konsert itu nanti ya..Jadi kepada peminat setia Pak Nil jangan lepaskan peluang untuk menyaksikan konsert itu nanti dan sama-sama lah kita membilang hari untuk konsert tersebut.

No comments:

Post a Comment