Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Thursday, November 18, 2010

PROMOSI DETOX FOOT PATCH PEK PERCUBAAN RM10

PELEKAT KAKI PENYERAP TOKSIN


PERHATIAN PENTING!!!!!
Selepas pakai Pastikan tapak kaki betul-betul dibersihkan agar tidak tertinggal sisa-sisa gam pelekat pada tapak kaki. Ini memudahkan tuan/puan untuk berwuduk.

INFO KESIHATAN

"BAYANGKAN JIKA SESEORANG YANG TIDAK PERNAH MEMBUANG TOKSIN SEJAK LAHIR HINGGA UMURNYA MENCECAH 40 TAHUN, BERMAKNA MACAM- MACAM SISA RACUNTERKUMPUL DALAM TUBUH BADANNYA"


Bagaimana Toksin Terjadi??

Toksin dalam tubuh badan terjadi akibat pencemaran. Antaranya ialah pencemaran makanan akibat penggunaan bahan kimia seperti racun perosak, racun serangga dan baja kimia dalam aktiviti pertanian. kesihatan manusia menjadi lebih teruk apabila pengambilan makanan yang mengandungi bahan pengawet, perasa tiruan, bahan tambahan dan sebagainya. Inilah sebabnya terjadi pelbagai penyakit seperti kanser, migrain dan sebagainya.

Tahukah Anda????

Kini tidak ramai yang terfikir untuk melakukan pembuangan toksin dalam badan. Bayangkan jika seseorang tidak pernah membuang toksin sejak lahir sehingga umurnya mencecah 40 tahun, bermakna macam-macam racun yang terkumpul dalam badan dan akhirnya termendap pada tapak kaki. Jika sistem semulajadi tubuhnya tidak mampu untuk membuang toksin tersebut ia akan menyebabkan seseorang itu akan mengalami sakit gout, kulit menjadi kusam dan sebagainya lagi. Toksin terdapat di seluruh organ manusia, dimana sebahagian besarnya terhasil apabila sisa makanan yang tidak di cerna sepenuhnya, pemakanan ubat-ubatan kimia, merokok dan sebagainya. Antara kaedah penyingkiran toksin secara semula jadi adalah perkumuhan seperti pembuangan air besar yang berlaku sekali sehari bagi yang normal. Selain itu toksin juga dapat dikeluarkan melalui peluh hasil dari aktiviti bersukan. Toksin yang tidak dikeluarkan secara semula jadi itu akan diserap semuala oleh badan.

Tanda-Tanda Anda Banyak Toksin

- Kerap sakit kepala.
- Badan akan berasa letih tanpa sebarang sebab.
- Susah bangun tidur.
- Bahagian keliling mata gelap.
- Kehitaman-hitaman pada kulit di bahagian bawah mata
- Banyak angin, alahan, inflamasi pada sendi.
- Sinus.
- Berat badan meningkat.
- Selulit.
- Sakit Gout
- Sakit sendi
- Perokok
- Penyakit Jantung
- Tekanan darah tinggi
- Tumor
- Masalah jerawat
- Lemah Tenaga BatinKenapa anda mengambil ubatan yang pelbagai
sedangkan toksin penyebab kepada segala penyakit anda. Apabila toksin tiada, sistem dalam badan akan proses badan anda agar kembali normal dan sihat secara semulajadi!

Kesan-Kesan Utama

- Penyahtoksin dan penyingkiran lemak
- Mengaktifkan sel-sel
- Melegakan keletihan dan sakit kaki
- Melegakan bengkak dan kesakitan
- Tidur lena
- Singkirkan bahan buangan yang ada dalam sistem limpa dan meningkatkan fungsi limpa.

Pelekat Kaki Penyerap Toksin

Selepas penyelidikan intensif selama 28 tahun, pakar-pakar perubatan Jepun telah membuktikan bahawa getah daripada pokok oak and birch mempunyai kesan-kesan detoksifikasi yang istimewa. Getah ini diekstrak dan diproses pada suhu tinggi bersama bahan-bahan semulajadi lain, dihancurkan menjadi serbuk dan dibungkus dalam uncang pelekat detoksifikasi untuk membaik pulih kesihatan pada abad ini. Mengikut teori perubatan China, terdapat lebih daripada 360 titik akupuntur pada tubuh badan manusia. 62 daripada kesemua titik akupuntur manusia terletak pada tapak kaki (dikenali sebagai jantung kedua manusia), di mana ia juga merupakan titik tumpuan bagi pelbagai jenis toksin.

Peredaran air di dalam tubuh badan manusia adalah secara serata ke semua tubuh badan bermula dari kepala hingga ke hujung jari kaki semasa tidur. Air yang sejuk dan sisa perkumuhan (toksin) akan berkumpul pada tapak kaki manusia semasa dalam keadaan berdiri. Tampalkan pelekat penyerap toksin sebelum tidur dan pelekat ini akan bertindak dalam jangka masa lapan jam ketika tidur melalui 62 titik akupuntur di tapak kaki. Pemakai akan dapat merasai kesan penyahtoksinan dan pelansingan pada keesokan hari.

Kesan-kesan hebat pelekat detoksifikasi pada tapak kaki telah diiktiraf oleh pakar-pakar perubatan Jepun. Kesan penggunaan yang berterusan selama 30 hari, menghasilkan warna pada pelekat pudar secara berperingkat dengan pengurangan kelembapan dan tanpa bau busuk. Ini membuktikan keberkesanan pelekat detoksifikasi telah menyerap toksin dan lemak yang terdapat di dalam tubuh badan manusia melalui liang-liang peluh pada tapak kaki. Di samping itu, pemakai juga akan dapat merasai kesan penyahtoksinan dan pelansingan dengan selamat.

Kenapa Melalui Tapak Kaki :

Menurut perubatan Cina, kaki adalah umpama jantung kedua dengan mempunyai lebih 60 titik akupuntur. Melalui titik-titik ini, toksin akan disedut keluar melalui penampalan FOOT DETOX ini.

Khasiat dan manafaat yang boleh didapati apabila menggunakan produk unik yang istimewa ini adalah ianya diperbuat dari sejenis penyerap toksin yang sangat baik untuk melegakan kesakitan dan mengurangkan bengkak akibat:
- Gout (di sendi kaki)
- Sakit-sakit sendi di badan
- Sengal-sengal leher dan bahu
- Sakit pinggang
- Bengkak Urat, Kaki
- Rheumatik Arthritis
- Gingivitis (Sakit Gusi)
- Sakit bahagian tapak kaki
- Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi
- Membantu mengurangkan kekerapan dialisis pesakit buah pinggang
- Senggugut
- Kencing tidak lancar

FOOT DETOX berfungsi mengeluarkan toksin daripada badan lantas mengaktifkan sel-sel badan, mempergiatkan metabolisma, memperimbangkan sistem keimunan, tidur lebih lena dan memberi tenaga kepada anda.


BAHAN HERBA DETOX PATCH

Herba Utama Yang Digunakan Dalam Detox Patch

Bamboo Vinegar Extract

Bamboo wood vinegar didalam Detox Patch membebaskan negative ion effect, dan membenarkan osmotic membebaskan lebihan toksin mengalir keluar melalui rangkaian mambran .Kesan ini menghasilkan pengeluaran toksin melalui pori-pori kulit , dan seterusnya mempercepatkan proses detoksifikasi

Wood Vinegar Extract

Pokok Ubame Oak , atau Quercus phillyraeoides, dibakar dalam keadaan yg sangat rapi sehingga 250 darjah Celsius. Asap yang terhasil kemudiannya di kondensasi menjadi vinegar. Wood vinegar telah digunakan dengan meluasnya untuk memperbaiki peredaran darah.Fungsinya ini banyak membantu menyembuhkan pelbagai jenis penyakit berkaitan peredaran darah seperti sakit kepala, keletihan, pandangan kabur, peredaran darah tidak normal, radang sendi dan banyak lagi simptom yang berkaitan



Tourmalin

Perkataan Tourmaline berasal dari Singhalese tura mali, bermaksud batu pelbagai warna, tourmaline dikategorikan sebagai mineral dan gemstone. Ianya telah digunakan sejak turun temurun untuk kesihatan dan menstabilkan sistem nervous didalam tubuh badan. Detox Patch mengandungi bahan aktif tourmaline untuk memancakan yang dikenali sebagai FIR, far infra-red effect, dimana merangsang untuk membuang lebihan toksin. Tourmaline menghasilkan tenaga medan magnet dan membantu meningkatkan peredaran dan metabolisma tahap cellular didalam badan, membenarkan pengembangan sel-sel dan seterusnya membebaskan toksin melalui mambran melalui darah dan sistem limpa


Loquat Leaf

Daun loquat membantu dalam promosi sekresi cairan tubuh, dan mempunyai sifat anti-emetik. Telah digunakan dalam rawatan cina dan di terapi moksibusi selama berabad-abad. Pengamal menggunakan moxa untuk menghangatkan daerah dan titik akupunktur dengan tujuan untuk merangsang peredaran melalui mata dan menggalakkan aliran darah halus dan qi. Ini telah disebut sebagai raja jamu di India. Isinya adalah: asam malat, asam tartrat, asid sitrik, tannate, karoten, vitamin A, B dan C.


Chitosan

Chitosan berasal daripada kitin, bahagian serat utama dari shell krustasea. Memiliki ciri-ciri yang tak tertandingi penyerapan dinamik.
(Nota: Rujuk kesihatan profesional anda sebelum digunakan jika anda mempunyai kepekaan terhadap kerang.).

Constarch

An essential ingredient that is critical due to its excellent binding abilities in helping to retain and lock the absorbed fluids and compounds within the pads. An often over-looked vital ingredient in the formula that is necessary for absorption retention effectiveness. It is generally missing in most unbalanced formulations and inferior-result foot pads.

Vitamin C

Vitamin C adalah anti-oksidan, dan membantu dalam pencegahan pembusukan. Hal ini juga rileks dinding pembuluh darah dan meningkatkan HDL (High Density lipoprotein) pengeluaran. Hal ini membolehkan HDL adalah untuk membantu menyerap lemak yang terletak di plax. Dalam proses itu berubah dari bentuk disk dengan bentuk bulat HDL, dan mengambil ini lemak ke hati yang dibakar

Eucalyptus

The Eucalyptus plant is probably the most powerful cleanser of its class, especially when it is old, as ozone is formed in it on exposure to the air. It has a decided disinfectant action


Cara Pembelian

PEMBELIAN SECARA ONLINE

Bayaran Boleh dibuat melalui akaun bank berikut :

Untuk pesanan sila bayar ke akaun:

MAYBANK No. 114169764046
(Mohd Nasrul Bin Mohamed Nor)

Selepas selesai pembayaran sila sms :
"Nama<>alamat<>tarikh dan masa bankin<>jumlah Bankin<> kuantiti yg dikehendaki

ke

013-238 5093

untuk tujuan pengesahan dan penghantaran
Terima Kasih.


CARA GUNA DETOX PATCHTanggalkan patch dari plastik


Koyakan stiker


Lekatkan patch pada stiker (pastikan bahagian yang bertulis dilekatkan pada stiker)


Setelah semalaman, bangun pagi tanggalkan patch yang telah di pakai. lihat perbezaan pada patch tersebut.

No comments:

Post a Comment