Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Wednesday, November 17, 2010

(GOSIP)Zain Saidin, Adik Shasha Elite Bercinta Dengan Rozita Che Wan?

zain saidin rozita che wan

Ini adalah gosip semata-mata. Kebenaran cerita tentang Zain Saidin, adik kepada Shasha Elite sedang bercinta dengan Rozita Che Wan tidaklah dapat disahkan. Gosip ini timbul selepas semalam kami menerima email yang menyatakan ada orang ternampak Zain Saidin berjalan berpegangan tangan dengan Rozita Che Wan di Sunway Pyramid semasa sedang naik eskalator.

Selalunya kalau dah berpegangan tangan nie, maknanya ada sesuatu yang istimewa antara si lelaki dan si wanita. Tetapi perlu diingatkan di dalam dunia artis, sekadar berpegangan tangan tak boleh dikatakan bercinta. Sedangkan time photoshoot untuk suratkhabar dan majalah-majalah pun sampai berpeluk-pelukan. So kemungkinan besar Zain Saidin dan Rozita Che Wan berpegangan tangan hanya sekadar tanda kawan yang rapat.

Satu perkara yang pasti, Zain Saidin memang sangat hensem. Sebagai seorang lelaki, Abang Nara terasa kejelesan melihat kekacakan Zain Saidin. Beruntung Rozita Che Wan mendapat kekasih muda dan kacak bergaya sekiranya gosip ini benar.

No comments:

Post a Comment