Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Saturday, November 27, 2010

MADU PLANTISOL, ARDISIA, VITEX, COSCINIUM, RADIX & MADU PARAMARIA


Produk baru madu ini merupakan sinergi herba dan madu dan ianya memberikan kesan yang maksima disamping pengurangan kepada kos untuk pembelian 2 produk sekaligus. Sesuatu herba yang dicampurkan madu akan memberikan kesan yang menyeluruh kerana madu bertindak sebagai katalis bagi membangkitkan kekuatan sesuatu herba, In...syaAllah. Produk yang dikeluarkan ialah seperti berikut:-


1. MADU PLANTISOL

Bahan aktif yang terdapat di dalam ramuan ini berfungsi untuk menurunkan paras glukos di dalam darah (hipoglicemia) serta bertindak merangsang pengeluaran insulin oleh pankreas.

2. MADU VITEX

Madu vitex sangat berkhasiat untuk menurunkan kadar tekanan darah tinggi sehingga kembali ke paras normal. Tekanan darah tinggi sangat merbahaya jika tidak diatasi dengan segera kerana ia akan mengakibatkan strok, lumpuh, rabun mungkin buta, pecah pembuluh darah yang menyebabkan koma dan gangguan saraf, lemah jantung serta merosakkan ginjal.

3. MADU RADIX

Madu Radix sesuai untuk semua golongan umur dan jantina, merawat lemah tenaga batin, memperbanyakkan urin dan memperbaiki buah pinggang.

4. MADU PARAMARIA

Madu Paramaria dirumus khas untuk merawat masalah kewanitaan seperti melancarkan perjalanan haid, awet muda, keputihan, masalah di kemaluan, sakit pinggang, menguatkan rahim dan tulang, menghaluskan kulit, melambatkan menopaus serta untuk kebahagian rumahtangga.

5. MADU COSCINIUM

Madu coscinium pula ialah adunan siap ubat untuk rawatan resdung yang kronik. Mereka yang telah hilang kepekaan menghidu aroma, hidung tersumbat dan bersin pada waktu pagi sebaiknya mencuba herba ini.

6. MADU ARDISIA

Madu Ardisia adalah adunan istimewa untuk pesakit ghout yang lebih kuat keberkesananya daripada ardisia dalam bentuk kapsul.

7. MADU CUKA

Adunan madu dan cuka asli seperti cuka kurma, cuka epal, cuka nipah dan yang lain-lainnya boleh dijadikan ubat yang sangat berkesan untuk berbagai-bagai jenis penyakit. Madu dan Cuka merupakan kaedah perubatan Islam yang sangat berkesan untuk perawatan penyakit kencing manis. InsyaAllah.

Harga Pengedar HPA
Semenanjung Malaysia: RM25.00
Sabah & Sarawak: RM30.00

Harga Pengguna
Semenanjung Malaysia: RM30.00
Sabah & Sarawak: RM35.00

Untuk menjadi ahli HPA, sila register di: http://www.myfzbiz.com/?x=nasrul_radix

No comments:

Post a Comment