Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Sunday, November 7, 2010

Susu Kambing HiGOAT


Salam Mesra
Pernahkah anda minum susu kambing?
Tahukah anda susu kambing merupakan --

SUSU TERBAIK SELEPAS SUSU IBU

Selalunya, apabila menyebut susu, kita sering membayangkan susu lembu. Walhal susu kambing lebih tinggi manfaatnya dan khasiat jika dibandingkan dengan susu lembu. Dari segi proses penghadaman, susu kambing lebih mudah dihadamkan kerana molekul lemaknya yang lebih kecil.

Jika dilihat dari segi khasiatnya, susu kambing tidak kalah dengan susu lembu. salah satu sebab kurangnya minat untuk mengamalkan minum susu kambing adalah disebabkan tanggapan bahawa ianya boleh menyebabkan darah tinggi dan "panas". Hakikatnya, susu kambing sebenarnya berfungsi menstabilkan tekanan darah, jantung dan banyak lagi. Tapi berapa peratus masyarakat dunia tahu akan manfaat susu kambing?

Susu kambing sebenarnya mengandungi kandungan gizi lengkap dan baik untuk kesihatan. ianya tidak mengandungi beta-lactoglobulin iaitu penyebab alahan yang boleh menyebabkan asthma, masalah penafasan,radang telinga,infeksi kulit dan gangguan saluran pencernaan. Susu kambing mempunyai tindakbalas alkali yang memberi faedah pada mereka yang mempunyai masalah asid terlalu banyak dalam perut dengan cara menipiskan asi hidroklorik perut dan mengandungi membran mukus di permukaan lapisan perut dari rosak.

Mari kita lihat kebaikan susu kambing

Susu Kambing Mudah Hadam
Susu kambing mempunyai molekul protin dan lemak yang sangat halus, lembut, serta mudah hadam berbanding susu lembu. Ianya sangat baik untuk diet bayi dan juga orang dewasa yang mempunyai masalah penghadaman. Disebabkan zarahnya yang halus serta sifatnya yang menyah acid, maka sangat sesuai digunakan bagi rawatan ulcer dan gastrik

Alahan Laktosa
Sifat susu kambing yang mudah hadam membolehkan laktosa melalui usus dengan mudah Susu kambing mempunyai kandung laktosa 7% lebih rendah berbanding susu lembu. Ianya sangat baik untuk kanak-kanak yang cirit birit dan alahan kepada susu lembu dan susu tepung.

Susu Kambing Bersifat Alkali
Ianya mempunyai kandungan pH beralkali. Maka ianya tidak menjana acid dalam darah atau usus. Ianya bertindak meneutralkan acid dalam badan. Kandungan acid berlebihan dalam badan menyebabkan kepada penyakit sakit kepala, sakit badan dan otot, penurunan berat badan, kandungan gula dalam badan yang tidak seimbang, keletihan dan tekanan darah tinggi.

Susu Kambing Mengandungi Acid Lemak Yang Baik
Susu kambing mengandungi asid lemak baik (asid kaprik dan kaprilik) yang mencegah kesan jangkitan kulat. Asid ini juga membantu sistem pertahanan badan dan meningkatkan tenaga manusia

Susu Kambing Tidak Membentuk Lendir
Susu kambing tidak membentuk lender sebagaimana susu lembu dan tiada menimbulkan alahan kepada manusia.

Susu Kambing Kaya Dengan Mineral Selenium
Kandungan Mineral Selenium yang kaya dalam susu kambing bertindak sebagai bahan bagi membantu sistem ketahanan sel badan manusia dan bahan anti oksida. Selain itu ianya melawan virus secara semulajadi dan mencegahnya dari membiak.

Susu Kambing Kaya Bahan Bioorganic Sodium
Susu kambing didapati mengandungi Kandungan Bioorganic Sodium yang tinggi. Bioorganic Sodium dikenali dalam rawatan naturopathic sebagai elemen anti penuaan. Bioorganic Sodium didapati mengurangkan masalah Rheumatoid Arthritis (inflamasi sendi).

Susu Kambing – Keajaiban Untuk Kebaikan Kesihatan
Susu kambing secara semulajadi mencegah pembiakan organism yang merbahaya dlm badan manusia sekaligus menjadikan kita sihat. Kandungan potassium dan kalsium yang tinggi dalam susu kambing serta kandungan sodium yang rendah dlm susu kambing sangat penting bagi membentuk tekanan darah yang normal dan mengawal fungsi hati yang normal. Susu kambing mengandungi bahan riboflavin untuk tenaga dan juga boleh merawat simpton penyakit lelah, eczema, colic, insomnia dan demam kuning. Kandungan silicon dan fluorine yang tinggi dalam susu kambing dapat mencegah penyakit diabetes (kencing manis). Susu kambing juga mengandungi factor anti barah

Memperkenalkan Susu Kambing HiGOAT

Mengapa mesti pilih HiGOAT ?

  • PERTAMA DI PASARAN
  • RASANYA YANG ENAK
  • PENYEDIAAN YANG MUDAH DAN SEGERA
  • SESUAI UNTUK SEMUA ORANG
  • BAU YANG MENYENANGKAN
  • TANPA GULA
  • TIADA BAHAN AWET DAN PEWARNA
  • TIADA BAHAN TAMBAHAN
  • PENCERNAAN HANYA 20 MINIT BERBANDING 2 JAM BAGI SUSU LEMBU

Apa kata mereka tentang HiGOAT?
(TESTIMONI)

KENCING MANIS
(Luka Telapak Kaki)
AISYAH BT OSMAN, Alor Star, KEDAH

Pada mulanya tapak kaki hanya melecet dan mengelembung dan tidak menduga ianya makin melarat dan membengkak sehingga mengganggu pergerakan saya. Keadaan ini berlarutan selama 1 tahun dan tidak juga pulih walaupun setelah membuat pembedahan membuang nanah dilakukan.

Walaupun terasa lengoh2 badan dan sengal2 tulang terutama di bahagian kaki dan betis, saya teruskan meminum Higoat 1 kali sehari sebelum sarapan pagi. Selain itu saya juga menabur serbuk Higoat di bahagian luka itu setiap kali selepas proses mencucinya. Kesannya begitu ketara sekali – keadaan luka pulih segera, air bisa kekeringan dan kelihatan isi baru mulai tumbuh dan bercantum. Masalah kencing manis saya juga didapati berkesan dimana kandungan gula dalam darah sentiasa dalam kawalan.
Alhamdulillah, bersyukur saya kepada tuhan dan terima kasih banyak2 terutamanya kepada En. Saleem kerana memperkenalkan produk Higoat ini.


ACUTE ANEMIA (kurang darah)
HARIMAH BT MAT LAZIM, Sungai Petani, KEDAH

Saya telah mengalami masalah penyakit ini bermula masa mengandung anak sulung saya 20 tahun yang lalu. Semenjak itu keadaan saya sentiasa pucat, kurang tenaga, kadang2 perlu mendapat bantuan orang untuk bergerak dan banyak masa berbaring sahaja. Sejak akhir2 ini keadaan makin teruk sehingga memerlukan bantuan tambahan darah di hospital selang 3 @ 4 bulan sekali.

Setelah 1 minggu mencuba Higoat (minum pagi) & SpyHru Café (minum petang) - kesannya, perubahan kesihatan bertambah baik, lebih bertenaga, aktif dan dapat membuat kerja2 rumah. Sehingga kini (bulan ke3) keadaan saya bertambah sihat, lebih ceria, berselera makan, boleh bergerak diluar rumah dan tengok2 kampung. Jika keadaan berterusan begini, rasa2nya saya tidak memerlukan bantuan tambahan darah dari hospital lagi. Bersyukur kepada Allah swt dan berbanyak terima kasih saya ucapkan kepada Puan Norhasniyati kerana memperkenalkan kedua-dua produk hebat keluaran HR Marketing ini.


TULANG BELAKANG (REPUT)
MAIMUNAH BT MANSOR, Sungai Udang, MELAKA

Saya telah mengalami masalah sakit tulang belakang.Tidak dapat berdiri dan duduk, malah berbaring pun hanya mampu diatas kerusi malas yang melengkung sahaja. Saya dikejarkan ke Hospital Seremban untuk rawatan dan kemudian dipindahkan ke Hospital Sg. Buluh. Menurut doktor tulang belakang saya mengalami pereputan dan perlu dibuat pembedahan segera dengan kos tinggi (RM15,000)

Semasa proses rawatan tersebut saya diperkenalkan dengan SpyHru Café dan mencuba meminum 3 peket - terasa sesuai dan sedikit bertenaga, Kemudian saya terus membuat belian 8 kotak dan meminumnya 4 @ 5 kali sehari. Saya mengamal meminumnya sehingga ke hari ini dan akan susah hati bila berlaku ’putus stok’ (tiada stokis HR di Melaka). Kesannya - keadaan kesihatan saya bertambah baik, boleh berdiri, berjalan dengan ’walker’, kemudian bertongkat dan sekarang boleh bergerak seperti biasa. Malah pembedahan yang disarankan oleh doktor sebelum ini tidak perlu dilakukan apabila didapati berlaku pertumbuhan sel tulang yang baru. Bersyukur kepada Allah swt dan amat berterima kasih kepada Puan Meriam kerana merekomenkan produk yang amat berkesan kepada masalah saya ini.


SAKIT JANTUNG, KENCING MANIS
& DARAH TINGGI
MOHAMED SALEEM BIN KADER MYDIN, Alor Star, KEDAH

Saya mengalami 3 penyakit iaitu masalah jantung, darah tinggi dan kencing manis. 2 tahun lepas saya terpaksa dibedah (pembedahan pintasan jantung) – syukur kepada Allah swt kerana berjaya. Walaupun pulih tetapi keadaan kesihatan tidak stabil, sering mengalami sakit kepala terutama di bahagian belakang kepala, sentiasa letih, tidak bertenaga, tidur tidak selesa, sering dahaga dan kerap sakit di pinggang dan lutut. Dalam tempoh itu saya hanya dengar nasihat doktor & mendapatkan rawatan di hospital sahaja kerana takut mencuba rawatan alternatif @ makan produk kesihatan yang direkomenkan orang.

Setelah diperkenalkan dengan Higoat, tiada keraguan untuk mencubanya, ianya sekadar minuman susu kambing sahaja, saya minum 2 kali sehari. Kesannya tidak sangka kesihatan saya makin stabil, gejala2 yang sering dialami beransur pulih dan bukan sahaja bertenaga tetapi tenaga batin pun berkeupayaan.

Selepas membuat pemeriksaan berkala (selepas 2 bulan minum Higoat) ada ubat telah dihentikan & ada yang dikurangkan pengambilannya oleh doktor (contoh: ubat kencing manis dari 4 biji kepada 1 biji; ubat darah tinggi dari 1 biji kepada ½ biji sahaja).


ASTHMA (LELAH)
NAMA : RAFIAH BT TAIB, Kajang, SELANGOR

Saya telah mengalami penyakit Asthma yang serius sejak 28 tahun yang lalu. Keadaan kesihatan saya akan menjadi lebih bermasalah apabila cuaca dingin terutamanya sebelah malam atau ketika hujan. Disebabkan berlaku kekerapan serangan asthma saya dibekalkan dengan 2 jenis alat bantuan ’Inhaler’ oleh pihak hospital – jenis 1 untuk serangan biasa dan jenis 2 untuk serangan yang lebih teruk.

Melalui En. Halim saya diperkenalkan dengan Higoat, saya meminum 2 kali sehari disebelah pagi dan malam. Tidak sangka selepas 2 hari meminumnya saya terbatuk-batuk sambil mengeluarkan kahak yang berketul-ketul dan bercampur dengan darah. Walaupun begitu kesannya amat bagus sekali, terasa ringan apabila bernafas. Sehingga ke hari ini keadaan kesihatan saya semakin stabil dan ’Inhaler’ sudah jarang digunakan. Bersyukur kepada Allah swt dan banyak2 terima kasih saya kepada En. Halim kerana memperkenalkan Higoat keluaran HR Marketing ini.


GASTRIK
NAMA : RAKIAH BT YUNUS, Temerloh, PAHANG

Saya menghadapi masalah Gastrik yang serius. Menurut doktor kandungan asid dalam perut saya cukup tinggi. Berikutan dengan itu saya tidak dapat makan makanan yang pejal, pedas dan masam – contohnya, saya tidak dapat makan nasi semenjak 6 bulan lepas. Saya mencuba beberapa produk kesihatan yang ada dalam pasaran tetapi tidak memberi kesan yang positif.

Setelah diperkenalkan Higoat saya meminumnya 2 kali sehari (disebelah pagi dan malam). Selepas 1 minggu meminumnya saya tidak menghadapi masalah sakit perut lagi dan masalah gastrik saya semakin pulih - saya dapat makan nasi dan makanan yang lebih pejal semula seperti biasa.

Bersyukur saya kepada tuhan kerana dipertemukan dengan produk Higoat keluaran HR Marketing ini dan terima kasih banyak2 kepada En. Saaya kerana memperkenalkannya.


IMSOMNIA, KEBAS KAKI & TANGAN (Parah Kemalangan)
PUAN RA BT CHU, Telok Intan, PERAk

25 tahun dahulu saya luka parah dalam satu tragedi kemalangan jalanraya yang mengakibatkan tulang paha terselisih – sehingga ke hari ini saya tidak dapat berjalan secara normal - kaki dan tangan sentiasa berasa kebas-kebas. Yang keduanya saya mengalami masalah susah nak tidur.

Saya telah mengamal dan masih meneruskan minum kopi Spyhru, alhamdulillah tahap kesihatan saya bertambah baik. Kemudian setelah diperkenalkan dengan Higoat – selepas saya meminum 3 kotak Higoat kesannya lagi ketara, gangguan tidur dan kebas2 di tangan dan kaki telah pulih, tidur lebih lena, berpeluh, sentiasa rasa kenyang dan lawas buang air kecil dan air besar. Badan saya terasa lebih kuat, boleh berjalan lebih cepat dari kebiasaannya dan boleh melakukan kerja-kerja yang lebih berat dari dahulunya. Syukur alhamdulillah dan terima kasih kerana dipertemukan dengan produk yang sesuai dengan keperluan kesihatan saya.


Saya nak beli
Berapa harga HiGOAT?

Jika anda mahu harganya RM 36.60 (Semenanjung) dan RM 41.60 (Sabah/Sarawak)

ALAMAK! HARGANYA BOLEH TAHAN LAH......
TUNGGU! DULU...
Jika anda memahami kiraan mudah sila lihat offer saya
Dengan RM50 anda mendapat keahlian seumur hidup , kit ahli dan sekotak
HiGOAT
(bagi pakej ini bakal ahli boleh pilih trial pack penjagaan kulit yang bernilai RM70.50
pilihan di tangan anda)
Sebagai ahli anda layak mendapat sekotak susu
HiGOAT dengan harga RM29.90 dan semakin murah dengan pakej 3+1 atau 6+1
selain itu nikmati pilihan rangkaian PRODUK PENJAGAAN BADAN, PENJAGAAN KULIT,PENJAGAAN RAMBUT, KOSMETIK, MAKANAN & MINUMAN KESIHATAN dan BAJA & PERTANIAN


Berminat! Anda boleh membuat pembayaran sebanyak RM55 (termasuk kos penghantaran) dan RM65 bagi Sabah/Sarawak
(termasuk kos penghantaran)



Selepas pembayaran telah diperaku pendaftaran ahli akan dilakukan dan anda akan ima sms dari HRGroup2u.com untuk memaklumkan password ahli. Sila beri n kit ahli dan produ\\\\\\\\\\\\\ dari saya. Pembelian seterusnya boleh melalui saya atau merujuk stokis yang terdapat di dalam web tersebut.

+ Courier Charges: RM10
buat bayaran ke akaun di bawah,

MAYBANK No. 114169764046
(Mohd Nasrul Bin Mohamed Nor)
Email: prepaid4u.agent@yahoo.com
H/p No.: 013-2385093

No comments:

Post a Comment