Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Saturday, January 7, 2012

Semalam dan hari ini blog Addin di serang ekoran artikel yang di keluarkan oleh Papagomo (termasuk ler blog Azmy Kelan Ustaz Azhar Idrus Seorang Jahil

Semalam dan hari ini blog Addin di serang ekoran artikel yang di keluarkan oleh Papagomo (termasuk ler blog Azmy Kelana Jaya ni). Bermacam - macam kata-kata kesat dan nista yang di tinggalkan di ruangan komen blog Addin. Namun Addin delete kesemua komen yang menggunakan perkataan-perkataan kesat dan lucah itu. Addin tetap berpegang terhadap kebebasan bersuara di media internet namun komen seperti itu tidak layak di publish.. bikin banyak dosa je.


Peduli apa.. ini wilayah Addin. Berkenaan fitnah yang dilemparkan oleh blogger pencacai Azmy Kelana Jaya (rumah kata pergi..kubur kata mari) terhadap Ustaz Azhar Idrus makin menampakkan kejahilan blogger Azmy Kelana Jaya.

Sejak bila blogger pencacai UMNO cakna pada agama? Kalau blogger pencacai Azmy Kelana Jaya tau agama.. nilailah gambar di atas. Lagi pun kebanyakan artikel-artikel yang di keluarkan oleh blogger pencacai hanya fitnah yang hanya ingin menjatuhkan pimpinan dan penyokong Pakatan Rakyat sahaja.. tiada asas yang kukuh!!

No comments:

Post a Comment