Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Sunday, October 24, 2010

EHH !! BETUL KER MAJLIS PERKAHWINAN MARION CAUNTER 17 - 18 DISEMBER 2010 ?

Korang ada dengar tak khabar angin pasal pasangan nie? Aku baru terbaca daaa..dengar cerita Majlis Perkahwinan Marion Caunter dengan SM Nasarudin bakal berlangsung pada 17hb Disember dan 18hb Disember. Tapi tarikh tu belum dapat pengesahan lagi terutama dari belah pihak lelaki. Aku rasa kalau Perkahwinan ni dijalankan aku pasti grand banget. Gempak tuh siap buat 2 hari lagi. Satu untuk orang-orang kenamaan dan saudara dan satu lagi dibuat khas untuk rakan. Perghh..kalolah aku dijemput...hehe


Agak kontroversi gak hubungan kedua pasangan ni pada mulanya. Sekarang aku tak tahu apa cerita terkini pasangan ni. Bagi aku pasangan Sama padan. Ehh..dengar cerita gaun pengantin yang bakal dipakai oleh Marion hasil sentuhan pereka terkenal dalam dunia iaitu Vera Wang. Antara Hasil ciptaan Vera Wang pernah digunakan oleh Selebriti terkenal sperti Jennifer Lopez, Uma Thurman, Mariah Carey dan Holly Hunter. Uihhh..sure gempak nie. Jadi sekarang kita sama-sama tunggu pengumuman dari kedua pasangan ini.

No comments:

Post a Comment