Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Wednesday, October 27, 2010

Seks Kekalkan Awet muda???!!

Waaaa, teknik seks boleh kekalkan awek muda? Biar betul? Salam untuk semua pembaca aie aka darkbatman. Konpem mata anda semua tengah cerah bak ikan lolong kan? Bukan setakat cerah tapi jari tu asyik meronta – ronta mahu diklik ” cepatlah klik, tak tahan dah ini. ahaha”. Kalau yang belum kahwin, no tresspassing yer.. Mind ur step! ahahaa.

Hari ini darkbatman bukan mahu bercerita tentang seks melayu, melayu 3gp apatah lagi video seks melayu. Sesiapa yang mencari keywords ini, sila u turn yer. Belog ini clean dari anasir-anasir jahat itu. ahaha. Pernah tak anda fikir seks yang betul sebenarnya sangat bagus untuk kesihatan? Tapi opps..untuk mereka yang sudah berkahwin yer dan yang belum berkahwin tu, dont be noty2. aahaha.

Ramai yang tak tahu baru tahu seperti saya seks ini sebenarnya penawar kepada masalah untuk tidur, meredakan stress, hah lagi mengeluarkan peluh dan lagi nah untuk anda kaum perempuan ”seks merupakan penyumbang kecantikan seseorang wanita”. ahaha. Percaya atau tidak, sila search google yer semua. heh! Sebenarnya sebelum saya baca tentang seks awet muda ini, saya pernah bertanya pada seorang sedara saya yang mempunyai banyak jerawat sebelum kahwin. ” eyla, apsal muka ko dah takde jerawat langsung eh?” jawapan spontan dia ” Mana tak licin, muka aku selalu dibasuh dengan air lelaki”. ahaha. Mahu saya terkedu aka terpegun lagi tergamam. ahaha.

Seks merupakan ubat penenang paling selamat di dunia. Aktiviti seks yang dilakukan dengan nyaman, tenang dan cool akan mengurangkan risiko anda daripada terkena bintik merah pada kulit. ahaha. Abislah lepas ini, semua orang nak kahwin cepat. heh! Peluh aka air cinta yang dikeluarkan semasa anda bercinta akan membuka liang pori2 dan membuatkan kulit berkilau juga tampak merah berseri.

Kenapa yer seks ini selalu dikaitkan dengan kecantikan? Fakta mengatakan semasa seseorang wanita itu melakukan tuuutttt, ahaha * gelak dulu puas2” badan mereka akan mengeluarkan hormon estrogen yang menghasilkan rambut bersinar dan kulit semakin halus. ”Perempuan saja ker?” Mana adil! heh!

Apabila anda bercium secara ghairah”sila jangan imagine” sebenarnya telah membantu mencuci gigi anda dan pasangan supaya bersih dan berkilat yer. ahaha. Malahan ciuman seksi anda itu telah mengurangkan penyebab kepada gigi berbau dan mencegah aktiviti plak gigi. Fuhh, kena kerap bercium la lepas ini yer. ahaha. kantoi!

Ayuh wanita, tingkatkan usaha, majukan prestasi anda semua kasi ummpp cantik!! ahaha. Majulah kaum wanita untuk lelaki kacak. yehaa!!

No comments:

Post a Comment