Followers

Search This Blog

Loading...

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Sunday, October 31, 2010

Misteri Nabil Dan Irma Hasmie, Sudah Berpisah Atau Masih Bercinta?

Sesungguhnya kami keliru dan terkejut beruk membaca pengakuan ekslusif Irma Hasmie yang menyatakan dia kini bukan lagi kekasih Nabil Raja Lawak. Katanya mereka berdua sudah berpisah. Seperti biasa punca perpisahan tak boleh diberitahu kerana terlalu peribadi. Tetapi mengikut apa yang ditulis di dalam BiPop hari ini, katanya Nabil kantoi diterjah oleh Irma bersama perempuan lain di kondominium yang baru dibeli Nabil.

Tambah panas, wanita tersebut yang merupakan seorang pramugari cuma memakai “boxer” dan T-shirt tanpa bra di dalamnya. Ketika itu Nabil dikatakan bersama kawan baiknya, Reza. Reza yang mana satu kami tak dapat pastikan. Apabila ditanya kepada Irma tentang kebenaran insiden ini, Irma tak mahu mengiakan atau menafikannya kerana ianya terlalu sensitif.

Sedikit sedutan kata-kata Irma Hasmie tentang hubungannya dengan Nabil:-

Apa yang boleh saya jelaskan dengan jujur, sudah hampir sebulan saya dan Nabil tidak mempunyai sebarang hubungan istimewa. Hampir 3 tahun kami bercinta, semua orang tahu tapi hari ini semuanya sudah berakhir.

TETAPI yang misterinya, Nabil masih mengaku yang dia adalah kekasih Irma. Dan dia turut menafikan insiden diterjah di kondominium Changkat View. Sedikit sedutan kata-kata Nabil:-

Cerita Irma terjah saya di kondominium adala fitnah semata-mata. Perkara seumpama itu tak pernah berlaku. Saya juga masih kekasih Irma, hubungan kami tidak putus. Saya tak pernah tipu. Apa yang pasti, saya dan Irma masih lagi bercinta.

Sesungguhnya kami dah keliru, pening dan tak faham. Irma cakap dah clash. Nabil cakap masih still bercinta. Mana satu yang betul? Ikut firasat hati kami, kami rasa mereka berdua sudah berpisah. Mungkin Nabil masih tak dapat menerima kenyataan yang Irma bukan lagi miliknya. Itu yang dia buat statement Irma masih kekasihnya.

Apa pun, tunggu esok kerana kami baru sahaja mendapat satu gambar ekslusif Nabil bersama seseorang. Mungkinkah itu kekasih baru Nabil? Kita tunggu esok ~~

No comments:

Post a Comment