Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Wednesday, October 27, 2010

Petua untuk Tahan Lama

Salam kepada semua pembaca aie aka darkbatman. Hari ini bersama saya lagi untuk entri 18sx dan kepada yang remaja muda belia, sila paham no tresspassing darkbatman takpe. ahaha. Kepada para suami, jom kita layannn! Laju jer jari ini menaip tibe-tibe. erkk. kantoi!

Saya ada menerima beberapa petua daripada rakan melalui email. Pada mulanya saya agak keberatan aka ragu – ragu mahu berkongsi entri ini. Patut ker saya kongsi yer? Erkk. patut lah kan sebab dah publish pun. ahaha. Memandangkan benda ini agak bagus untuk kaum lelaki, saya share kan juga untuk anda yang kacak dan mungkin membantu mereka yang bermasalah. heh!

Perlu saya ingatkan kepada meraka yang belum berkahwin saya ker jangan gunakan petua – petua ini pada jalan yang salah yer. Saya tidak bersalah aka tidak bertanggungjawab yer. Sendiri tanggung risiko. ahaha.

  • Petua 1 : Menguatkan zakar ketika bersetubuh

Caranya amat mudah dan senang diamalkan. Sila baca dengan gigih yer. ahaha

1. Sediakan segelas susu dan dicampur dengan isi jagung 3 kali sehari atau lebih

2. Sediakan segelas susu dan kacang hijau yang sudah direbus 3 kali sehari

Tempoh masa yang perlu diamalkan ialah 9 hari. Insyaallah terbukti hasil kelakian anda. ahaha. Harus dicuba ini yer.

  • Petua 2 : lelaki Lambat Keluar Air mani

Petuanya sekiranya anda seorang yang selalu cepat keluar air mani ketika bersetubuh, sebaik saja air mani anda keluar, sila tarik nafas anda selama mungkin yang anda mampuperempuan jangan cuba tarik nafas yer. ahaha. Ulangi selama mana yang anda mampu. insyaAllah masa anda akan berpanjangan. ahaha.

  • Petua 3 : Untuk tambah power

Kalau nak buang air besar, jangan seiring dengan air kecil. ahaha. Oleh itu, kalau nak buang air besar, air kecil tu sila lah anda tahan dan tarik nafas yer.

Semasa hendak makan nasi, sila kepalkan sebesar ibu jari anda.

No comments:

Post a Comment