Followers

Search This Blog

Loading...

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Wednesday, October 13, 2010

Nokia C3 Celcom Bluecube

Nokia C3 adalah yang model pertama dari tiga peranti messaging baru untuk menyelesaikan masalah phone berbentuk smartphone hari ini. Walaupun kini nama iPhone dan BlackBerry lebih menonjol berbanding Nokia namun itu adalah impian mereka yang memiliki duit poket yang lebih dan tebal, jika tidak tebal, baik beli Nokia yang ekonomi. Nokia dengan konsep semua boleh miliki dan memiliki ribuan aplikasi kini melancarkan phone berbentuk pelengkap. C3 yang dibuat untuk pengemar laman sosial dan juga aktiviti-aktiviti seperti blogging, twitter dan Facebook.

Phone C3 ini memang amat ekonomi dari segi harga yang kurang daripada RM500 dan lebih menjimatkan masa untuk si pemakai dari segi kepantasan menulis SMS. Setanding dengan Nokia E-Series yang lainnya. Tidak dengan ciri-ciri istimewa daripada sudut reka bentuknya yang menarik dan juga dengan hanya menjadi kelengkapan software sosial di C3 malah C3 juga menawarkan kesambungan Wi-Fi untuk mereka yang tahu menggukannya, kamera dengan beresolusi 2 Megapiksel, layar skrin 2.4 inci dan menyokong sehingga 8GB simpanan pada kad microSD. Menyokong EDGE, dan belum support untuk 3G.

Untuk lebih informasi mengenainya, sila klik kat sini (
celcom.com.my/celcomexec/promotions/nokiac3). Jangan tunggu lama lagi, miliki phone Nokia C3 ini secepat mungkin, memang mudah dan menyeronokkan, penulis pun dah beli satu, SMS cepat dan masa nak tidur pun boleh masih main Facebook. 9.5/10 rating penulis berikan.

klik untuk besarkan gambar Nokia C3

No comments:

Post a Comment